Swiss premium oral careSwiss premium oral care

Pasirinkite savo šalį Lietuva Lietuva
Nemokamas pristatymas visiems užsakymams viršijantiems € 45
Pristatymas per 3-5 darbo dienas
Saugus mokėjimas su 3D Secure

Užsakymai

Kas man gali padėti jei turiu klausimų apie savo užsakymą?

Su mūsų klientų aptarnavimo komanda susisiekti gali naudodamiesi mūsų kontaktine forma arba telefonu +370 657 95585.

link

Ar gausiu patvirtinimą, jog mano užsakymas buvo gautas?

Taip, atlikus užsakymą gausite automatinį patvirtinimo elektroninį laišką.

link

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Naudodami kontaktinę formą galite atšaukti esamus užsakymus ar pateikti jų pakeitimų užklausas. Jei tai įmanoma techniškai ir užsakymas dar nebuvo apdorotas pristatymui, mes mielai įvykdysime jūsų prašymą.

link

Kodėl dar negavau savo užsakymo?

Jei jūsų užsakytos prekės yra sandėlyje, bet išsiuntimo patvirtinimo negavote elektroniniu paštu, patikrinkite: 

  • Ar patikrinote elektroninį laišką su sekimo informacija iš kurjerio?
  • Ar įvedėte teisingą elektroninio pašto adresą?
  • Ar apmokėjote užsakymą?
  • Ar visi jūsų užsakyti produktai yra sandėlyje?

Atsiprašome, jei jūsų užsakymo pristatymas vėluoja. Siuntinio pristatymas apima daug skirtingų etapų, o tai, deja, reiškia, kad pristatymas gali vėluoti.

Norėdami sužinoti savo užsakymo būseną ir užtikrinti, jog jis bus pristatytas kaip galima greičiau, susisiekite su mumis naudodamiesi mūsų kontaktine forma arba paskambinę insert local phone number.

link

Kur yra mano užsakymas?

Kai tik bus sukurta siuntimo etiketė, elektroniniu paštu gausite automatinį patvirtinimą. Elektroniniame laiške bus nurodytas siuntos numeris, kurio pagalba galėsite stebėti pristatymo būseną https://www.ups.com/track?loc=lt_LT&requester=ST/.

Naudodami kurjerio suteiktą siuntos sekimo nuorodą, galėsite atlikti papildomus pristatymo vietos pakeitimus, pavyzdžiui, nukreipti siuntą į siuntų laikymo sandėlį ar kitu adresu.

Siuntos sekimo numerį taip pat galite rasti kliento paskyroje po skiltimi „Mano užsakymai“ ir „Išsami pristatymo informacija“.

link

Ką daryti gavus ne tą prekę, kurią užsakiau?

Gavus ne tą prekę ar ne tą prekių kiekį, praneškite mums naudodamiesi kontaktine forma.

Norėdami kuo greičiau išspręsti problemą, atsiųskite mums savo užsakymo numerį ir savo užklausoje nurodykite neteisingą produktą. Mes kuo greičiau išnagrinėsime jūsų užklausą ir su jumis vėl susisieksime.

link

Ką daryti jei pristatymo metu mano užsakymas buvo sugadintas?

Mes kruopščiai supakuojame kiekvieną užsakymą ir darome viską, kad pristatytume nepažeistus produktus. Tačiau jei produktas buvo pažeistas gabenant, mes, žinoma, mielai padėsime.

Per penkias dienas nuo produkto gavimo susisiekite su mumis naudodamiesi kontaktine forma ir pateikite šią informaciją:

  • Jūsų užsakymo numerį
  • Padarytos žalos aprašymą
  • Padarytos žalos ir įpakavimo nuotraukas

Gavę šią informaciją, susisieksime su kurjeriu ir informuosime jus apie tolesnius žingsnius.

link