Swiss premium oral careSwiss premium oral care

Pasirinkite savo šalį Lietuva Lietuva
Nemokamas pristatymas visiems užsakymams viršijantiems € 45
Pristatymas per 3-5 darbo dienas
Saugus mokėjimas su 3D Secure

Pristatymas ir apmokėjimas

Kiek pristatymas kainuoja su Curaprox?

Pristatymas nemokamas visiems užsakymams už 40 € ir daugiau. Užsakymų, kurių vertė mažesnė nei € 40, pristatymas kainuos € 6,9.

link

Kokius apmokėjimo būdus priimate?

Galite pasirinkti iš daug skirtingų mokėjimo būdų:

  • Mastercard
  • Visa
  • America Express
  • PayPal
link

Kada bus pristatytas mano užsakymas?

Greičiausia, jūsų užsakymas jau išsiųstas! Savo užsakymo būseną galite bet kada patikrinti savo kliento paskyroje, po skiltimi „Užsakymai“.

Užsakymai paprastai išsiunčiami per 24 valandas darbo dienomis, jei: 

  • Užsakymas apmokėtas arba pasirinktas apmokėjimas sąskaita-faktūra.
  • Visi užsakyti produktai yra sandėlyje.

Savaitgalį ar švenčių dienomis pateiktų užsakymų paruošimas gali užtrukti ilgiau. 

Prašome išlikti supratingiems jei prekių išsiųsti iš karto negalėsime. Siuntinio pristatymas apima daug skirtingų etapų, o tai, deja, reiškia, kad pristatymas gali vėluoti.

Kai užsakymas bus paruoštas išsiųsti, nurodytu elektroninio pašto adresu išsiųsime pranešimą. Vos tik žinosime daugiau informacijos apie pristatymą ir apie galimą pristatymo vietos keitimą, jūsų elektroninio pašto adresu išsiųsime papildomą kurjerio pranešimą.

Norėdami sužinoti savo užsakymo būseną ir užtikrinti, jog jis bus pristatytas kaip galima greičiau, susisiekite su mumis naudodamiesi mūsų kontaktine forma arba paskambinę +370 657 95585.

link

Show more

Užsakymai

Kas man gali padėti jei turiu klausimų apie savo užsakymą?

Su mūsų klientų aptarnavimo komanda susisiekti gali naudodamiesi mūsų kontaktine forma arba telefonu +370 657 95585.

link

Ar gausiu patvirtinimą, jog mano užsakymas buvo gautas?

Taip, atlikus užsakymą gausite automatinį patvirtinimo elektroninį laišką.

link

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Naudodami kontaktinę formą galite atšaukti esamus užsakymus ar pateikti jų pakeitimų užklausas. Jei tai įmanoma techniškai ir užsakymas dar nebuvo apdorotas pristatymui, mes mielai įvykdysime jūsų prašymą.

link

Show more

Garantija ir grąžinimas

Kokias garantijas taikote ir ką jos reiškia?

Visi mūsų produktai buvo sukurti taip, kad atitiktų aukščiausius kokybės standartus ir dėl to turėtų ilgą tarnavimo laiką. Tačiau garantinį laikotarpį suteikiame tik mūsų Curaprox sonic dantų šepetėliams. Ši garantija galioja dvejus metus. Taip pat turite galimybę visiškai nemokamai pratęsti garantiją dar 1 metams. Norėdami tai padaryti, tiesiog eikite į savo vartotojo paskyrą ir pratęskite garantiją skiltyje „Registruoti produktai“.

link

Kaip galiu pratęsti garantiją savo Hydrosonic dantų šepetėliui?

Pasinaudokite mūsų aukščiausios kokybės klientų aptarnavimo pranašumais ir pratęskite bet kurio iš mūsų sonic dantų šepetėlių garantiją. Tiesiog eikite į savo vartotojo paskyrą Registruoti produktai ir užregistruokite naują produktą. Tai garantiją pratęs nuo dvejų metų iki trejų.

Jei dar neturite Curaprox vartotojo paskyros, dabar pats laikas ją susikurti! Tiesiog spustelėkite mygtuką „Prisijungti“, kurį rasite svetainės viršuje esančiame meniu. 

link

Mano gauta prekė veikia ne taip, kaip turėtų. Ką daryti?

Kuo greičiau praneškite mums apie sugedusį produktą, naudodamiesi kontaktine forma arba telefonu +370 657 95585. Mes išsiaiškinsime, ar galime jį pakeisti, ir pranešime, kaip elgtis toliau.

link

Show more

Nusiskundimai

Kur kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?

Su mumis susisiekti galite naudodamiesi kontaktine forma arba t+370 657 95585.

link

Kada galiu kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?

Pretenzijos dėl garantijos gali būti pareikštos pagal teisinius reglamentus. 

Curaprox Hydrosonic dantų šepetėlių atveju, turite teisę gauti bet kokių, per įstatyme numatytą dvejų metų garantinį laikotarpį po pristatymo, atsiradusių gedimų remontą.

Garantija netaikoma žalai ir gedimams, kurie atsirado dėl neteisingo naudojimo, tvarkymo ar laikymo, neteisingos ar aplaidžios priežiūros, per dažno naudojimo ar netinkamo taisymo, kurį atliko neįgaliotas paslaugų teikėjas.

link

Gavau ne savo užsakymą. Ką daryti?

Su mumis galite susisiekti naudodamiesi kontaktine forma arba telefonu +370 657 95585.

link

Show more

Kliento paskyra

Kliento paskyros privalumai.

Jūsų kontaktinė informacija yra saugoma ir automatiškai užpildoma bet kokiems būsimiems užsakymams. Užsakymų istorija leidžia peržiūrėti visus ankstesnius užsakymus, juos iš naujo užsakyti ir stebėti užsakymų būseną.

Kliento paskyra taip pat leidžia užregistruoti Hydrosonic dantų šepetėlį ir taip pratęsti garantiją nuo dvejų metų iki trejų.

link

Pamiršau savo slaptažodį.

Čia galite paprašyti naujo slaptažodžio. Jei norite, mes taip pat galime rankiniu būdu iš naujo nustatyti jūsų slaptažodį. Prašome naudoti mūsų kontaktinę formą arba paskambinti mums +370 657 95585.

link

Kaip ištrinti kliento paskyrą?

Jei norite, mes ištrinsime jūsų kliento paskyrą. Prašome naudoti mūsų kontaktinę formą arba paskambinti mums +370 657 95585.

Jei pateikėte užsakymą, mes teisiškai privalome saugoti jūsų duomenis 6 metus po pirkimo.

link

Show more

Naujienlaiškis

Kas yra Curaprox naujienlaiškyje?

Norėdami gauti naujienas burnos priežiūros tema, užsiprenumeruokite Curaprox naujienlaiškį. Curaprox teikia informaciją apie burnos higieną ir naujus įdomius produktus. Tiems, kurie mėgsta nuolaidas, mes taip pat jus reguliariai informuojame apie mūsų geriausius pasiūlymus ir nuolaidas.

link

Kokie privalumai?

Užsiprenumeravus Curaprox naujienlaiškį, sužinosite apie naujausius Curaprox konkursus, nuolaidas ir specialius pasiūlymus. Užsiprenumeravę gausite prieigą prie išskirtinių, tik prenumeratoriams skirtų, kuponų. Prenumeruokite naujienlaiškį dabar.

link

Kaip dažnai gausiu Curaprox naujienlaiškį?

Keletą kartų per mėnesį gausite informacijos ir įdomių pasiūlymų. Taip pat jus informuosime apie išskirtinius specialius pasiūlymus ir nuolaidas. Prenumeruokite naujienlaiškį dabar.

link

Show more